מה נדרש כדי לעבוד בחברה לפיתוח אפליקציות?

כפי שבשנות התשעים שיא הסטייל היה לעבוד בחברת פרסום, היום "הקטע" הוא לעבוד באווירת חברה לפיתוח אפליקציות. השכר גבוה, היצירתיות היא הערך הנשגב והמוערך ביותר, והאווירה לרוב כייפית ויצירתית.

חברה לפיתוח אפליקציות למובייל © Gapps from Gapps Mobile on Vimeo.

אם כך, מה נחוץ?

אז מה צריך כדי לעבוד בחברה לפיתוח אפליקציות? מעבר להכשרה הספציפית ולכשרון, חשוב על מה שאתה רוצה לתרום. בחברה לפיתוח אפליקציות אתה יכול להיות המפתח הכישרוני שיושב עם לקוחות שמגיעים עם רעיון, או עם מוצר שעבורו צריך לבנות אפליקציה, בודק מה הבעיות של הרעיון ואיך ניתן ליישם אותו. מאידך, אתה יכול להיות הלקוח: זה שחושב על אפליקציה חדשה לחלוטין, משהו שישנה את פני העולם ויעניק לך פרסום רב (ואם לא כל זה – לפחות הרבה כסף… ). אם אתה אחד מהאנשים האלה שהולך ברחוב, וחושב תמיד על פתרונות לבעיות שאיש לא חשב אי פעם לפתור, אם אתה טיפוס יצירתי וחולמני, בטוח שתוכל לעשות דברים גדולים בחברה לפיתוח אפליקציות. האם זה מסובך? תלוי ברעיון, ביכולת שלך לבצע אותו, בכריזמה שלך לשכנע שישקיעו בו ובך, ובעיקר זה תלוי בצורך של האנשים באפליקציה הספציפית שאתה ממציא.

אם סיימת לפתח את הרעיון שלך, שרטטת את כל השלבים שלו ואימתת עם עוד אנשים סביבך שזה אכן רעיון מוצלח ולא עוד חלום באספמיה – זה הזמן ליישם את שני העקרונות החשובים של אפליקציה מוצלחת: חוויית משתמש נעימה, ועיצוב מדליק.

פיתוח-אפליקציה

עבור הגולשים, אין דבר מציק יותר ממשחק או אתר תוכן שנתקעים באמצע השימוש, או שמקשים על המשתמש לעבור שלבים, לחזור אחורנית, לחזור לתפריט ראשי ועוד. גולש שייתקל באתר כזה סביר להניח שלא יחזור אליו, ואם יחזור פעם נוספת וייתקל שוב באותן בעיות, גם ימליץ לחבריו שלא לגלוש באפליקציה הזו, יכתוב עליה ביקורת איומה – ועוד. לכל אפליקציה יש חוות דעת, ומאחר ויש מיליוני אפליקציות מוצעות בכל זמן נתון, אנשים רבים נעזרים בחוות הדעת של המשתמשים שכבר התנסו באפליקציה. גם עיצוב מדליק מושך מאד להמשיך להשתמש באפליקציה. יש אפליקציות משעשעות שהופכות ללהיט גם בגלל שהן מצחיקות והגולשים אוהבים אותן, וגם בגלל שהעיצוב שלהן כל כך מדליק ומושך להיכנס שוב ושוב. רוב הגולשים לא מנתחים בראשם מדוע הם נכנסים לאפליקציה כלשהי – הם פשוט נהנים ורוצים לשחזר את ההנאה הזו שוב ושוב. ואם זו אפליקציה שאתה יצרת, זה שווה לך הרבה מאד כסף.

מאמרים נוספים:

מודעות פרסומת

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s